Gyakran Ismételt Kérdések

Mi a játék menete ?

Milyen öltözet szükséges ?

Hány éves kortól lehet játszani ?

Milyen hosszú a játék ?

Hogy történik a fizetés ?

Kihez fordulhatok kérdésemmel ?

Hogyan történik az időpont foglalás ?

Mikor sikeres a foglalás ?

Elakadtam a foglalás során

Kicsit tartok tőle, kell félnem valamitől ?

Mi van ha nem tudunk kijönni egy óra alatt, elég ciki lehet, nem ?


 

 

Mi a játék menete ?

Mindenkit kérünk, hogy a leregisztrált időpont előtt minimum 10 perccel érjen a helyszínre. Először egy rövid megbeszélés lesz ahol elhangzik minden olyan információ ami szükséges a játékhoz, természetesen itt kérdezni is lehet. Ezt követően a csapat mögött bezáródik az ajtó és elkezdődik a játék. Az ajtó vagy belülről fog nyílni, vagy ha ez egy órán belül nem történik meg, akkor egy óra múlva kívülről. Befejezésként szintén egy kis beszélgetés lesz a tapasztalatokról, és ha igény van rá akkor csoportkép készülhet.

 

Milyen öltözet szükséges ?

Nincs jelentősége a feladat megoldása szempontjából. Szmokingban pont úgy lehet végigjátszani a játékot, mint melegítőben. Azt viszont figyelembe lehet venni, hogy a „zárka” a pincében található, ahol télen – nyáron kellemes kiegyenlített hűvös van.

 

Hány éves kortól lehet játszani ?

Nincs korhatár, de 13-14 év felettieknek ajánljuk, hogy önálló csapatot alkossanak, de például szülővel akár 10 éves kortól is élvezetes lehet a játék.

 

Milyen hosszú a játék ?

A szobából való kijutásra egy óra áll rendelkezésre. Persze ezen idő alatt van aki kijut és van aki nem, de a játékot akkor is be kell fejezni, hisz jön a következő csapat. Ismétlésre viszont van lehetőség, de azt nem tudjuk megígérni, hogy akkor nem lesz meglepetés, változás az előző játékhoz képest.

 

Hogy történik a fizetés ?

Lehetőség van a „Kapcsolat” menüpont alatt megadott számlára előre befizetni a játék ellenértékét (ilyenkor kérjük előre levélben megadni a számlázás adatait), de lehetőség van készpénzben is rendezni a költségeket a helyszínen a játékot követően. Számla természetesen mindkét esetben kiállításra kerül.

 

Kihez fordulhatok kérdésemmel ?

A zarkaland @zarkaland.hu címre lehet megírni a felmerült kérdéseket, és rövidesen válaszolunk rá.

 

Hogyan történik az időpont foglalás ?

1.  Foglalás menüpontra kattintás
2.  Csapatlétszám választása
3.  Szabad időpont, vagy időpontok választása a színes négyzetre kattintással
4. "Foglalás" gombra való kattintással a foglalás indítása
5.  Itt az időpontfoglalás adatait lehet ellenőrizni, valamint a vevő és a kapcsolattartó adatokat kell megadni (időpont törlése még itt is lehetséges)
6.  A foglalás véglegesítése, rögzítése a "Foglalás mentése" gombbal történik

 

Mikor sikeres a foglalás ?

A foglalás csak akkor érvényes ha a megadott email címre a foglalás visszaigazolása megérkezik.

Elakadtam a foglalás során, kitől kaphatok segítséget  ?

Kérdéseket a zarkaland @zarkaland.hu címre lehet megírni és rövidesen válaszolunk, vagy ha gyors segítségre van szükség akkor a 06208008545 telefonszámot kell hívni.

 

Kicsit tartok tőle, kell félnem valamitől ?

Nem, a játék egyáltalán nem a megfélemlítésről vagy az ijesztgetésről szól! Itt kizárólag a szórakozás, a kellemes élmény a cél! A szobában nincs olyan eszköz, kép, hang vagy bármi egyéb ami ijesztő lenne - a szobában elhelyezett minden tárgy akár egy átlagos háztartásban is előfordulhat. Igaz, hogy a pincében folyik a játék, de a lámpa végig világít és még áramszünet esetén sem lenne teljesen sötét. Igaz, hogy a játékosokra "rázárul" az ajtó, de ha valaki ki akar jönni mert kellemetlenül érzi magát és nem akar tovább játszani azt bármikor megteheti.

Mi van ha nem tudunk kijönni egy óra alatt, elég ciki lehet, nem ?

Ez egyáltalán nem "ciki" és ki előtt is lenne az? Az eredmény (ha sikeres a kijutás ha nem), nem kerül publikálásra csak kizárólag a résztvevők beleegyezésével! A játék velejárója hogy vannak csapatok akik nem jutnak ki önerőből egy óra alatt. (Ha nem így lenne nem is lenne érdemes játszani, hisz nem lenne kihívás a feladatokban.) Viszont az eddigi tapasztalatok szerint még azok is akik nem jutottak ki időre, teljesen feldobódva és pozitív élményekkel fejezték be a játékot és azt kérdezték mikor ismételhetnek egy átalakított feladatsoron, mert már tudják mit rontottak el, és legközelebb sikerülni fog a kijutás.